Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Jack i Suzy Welch
Winning znaczy zwyciężać
Cena: 49.00 PLN
Ilość stron: 400
Oprawa: twarda z obwolutą
ISBN: 83-88931-71-0
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.

"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.

Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.

Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.

Polecamy:
     


Inne książki tego autora:
Winning - odpowiedzi
39.00 PLN
   
Praktyczne MBA Jak mądrze zaplanować karierę, stworzyć wspaniały zespół, zdynamizować wzrost i wygrać
49.00 PLN
   
Fragment/Recenzja:
 

nr 1, styczeń 2006

 

Welsch, po prosta zarządzaj

Jack Welsch, wybitny autorytet w dziedzinie zarządzania, przez 20 lat stojący na czele GENERAL ELECTRIC, dzieli się swymi doświadczeniami. Jego książka jest po części poradnikiem, po części wciągającą powieścią, pamiętnikiem życia człowieka biznesu. Welsch, posługując się przykładami z własnej drogi kariery, w bardzo przystępny sposób uczy zarządzania ale też bycia zarządzanym, by również w tej sytuacji osiągnąć swoje cełe. Zatrudnianie łudzi, zwalnianie ich, koordynowanie współpracy, rozwiązywanie konfliktów, oto zagadnienia które dla wielu menedżerów mogą stać się prawdziwym problemem, a których wyjaśnienie można odnaleźć u Welscha.
Autor jako praktyk, zwraca uwagę na szczegóły, często pomijane w sztampowych, schematycznych podręcznikach zarządzania.



nr 50(312)  18 grudnia 2005

 

Ta książka wywoła uśmiech na twarzy każdego zainteresowanego tematyką biznesową. Bo jej autor, Jack Welch, to przecież ikona amerykańskiego biznesu i zarządzania. Napisana ciekawie i z pasją. Lektura obowiązkowa dla każdego szanującego się biznesmena.



nr 23(187)  24 listopada - 7 grudnia 2005

 

Książka jest podzielona na trzy główne częścl. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian, Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera m.in. rozdziały o strategii, fuzjach i slx sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi między pracą a życiem osobistymi A tak w ogóle książkę się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa żony Suzy, wybitnej amerykańskiej dziennikarki), pełna ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.



nr 43, 30 października 2005

 

Sztukmistrz z GE

Od czasu gdy Jack Welch wydał swoją książkę „Winning znaczy zwyciężać", wszystkie inne książki o zarządzaniu możemy wyrzucić do śmieci - uważa Warren Buffet, najbogatszy inwestor świata. Welch, legendarny były szef General Electric, zaczyna od podstaw: tłumaczy, jak zorganizować swoją firmę. Nie nudzą nawet rozdziały o misji przedsiębiorstwa czy nagradzaniu pracowników. Czytając tę książkę, mamy wrażenie, że prowadzimy z autorem ekscytującą rozmowę pełną anegdot i dygresji. Następnie otrzymujemy relację z frontu, gdy Welch opisuje strategie, jakie trzeba przyjąć, by przetrwać na konkurencyjnym rynku. Książka kończy się obfitującą w rozważania psychologiczne częścią o miejscu człowieka w świecie biznesu. Dla czytelników Welcha z pewnością będzie to sam szczyt. Hit.
(SS)



nr 21(185)  27 października - 9 listopada 2005

 

"Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie "Winning".
Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: "przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu - od absolwentów college'ów po dyrektorów generalnych.
Bo "Winning" to swoista mapa drogowa nie tylko dla prezesów wielkich firm. W znacznej mierze adresowana jest do ludzi walczących na linii ognia w pierwszym szeregu.
Jej celem jest niesienie pomocy ambitnym ludziom przepełnionym pasją, bez względu na stanowisko jakie zajmują. To biblioteka ludzi biznesu. A biznes jest grą. Zwyciężać w tej grze to czysta przyjemność.
Oto rzecze Jack Welch.



nr 10/156 październik 2005

 

Przywództwo. Nie chodzi tylko o ciebie

Oczywiście, że życie byłoby łatwiejsze, gdyby przywództwo było po prostu listą prostych zasad, lecz paradoksy są nieodłącznym jego elementem.

Jack Welch stał się legendarnym dyrektorem, po tym jak uczynił z General Electric najwyżej wyceniane przedsiębiorstwo na świecie. W książce „Winning", która wkrótce ukaże się w Wydawnictwie Studio Emka, odpowiada na pytania, jakie zadano w czasie spotkań z ludźmi biznesu. Wybraliśmy z tej książki fragment dotyczący przywództwa.
Wydawnictwu dziękujemy za zgodę na przedruk tekstu.
(...)
 

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Mądrość zwycięzców. Umysł wart miliony - Jim Stovall
PREMIERA 7.12.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


14693548

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie