Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Marilee Adams
Myślenie pytaniami
Cena: 34.50 PLN
Ilość stron: 213
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-62304-31-8
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

Dowiedz się, w jaki sposób odpowiednie pytania mogą przeobrazić twoje życie

Wszyscy codziennie zadajemy sobie pytania – od „W co mam się ubrać?” do „Co powinnam zrobić ze swoim życiem?”. Marilee Adams dowodzi, że rodzaj zadawanych pytań może mieć przemożny wpływ na szacunek do samego siebie, stosunki z ludźmi oraz karierę. Wprowadza pojęcie „Myślenie Pytaniami” (QuestionThinking, QT), łatwy do stosowania system służący do zmieniania sposobu myślenia, działania oraz osiąganych wyników.
Marilee uświadamia nam, jak za pomocą pytań możemy kontrolować swoje myśli. Bo oto możemy świadomie wpływać na przyszłość, obmyślając takie pytania, które najskuteczniej doprowadzą do celu. Na tym właśnie zasadza się znakomity coaching. Podobnie działają wielcy przywódcy, którzy otwierają przed nami wizje przyszłości.
Książka doskonali umiejętność słuchania bez wydawania sądów oraz umiejętność dziękowania za sugestie. Marilee Adams nazwałaby to słuchaniem uczącego się. Są to umiejętności bezcenne dla wszystkich coachów, liderów i menedżerów.

Fragment/Recenzja:
 

NR 3 (134) MARZEC 2008

 
Wszyscy codziennie zadajemy sobie pytania – od „w co mam się ubrać?” do „co mam zrobić ze swoim życiem?”. Marilee Adams w niniejszej książce dowodzi, że rodzaj zadawanych pytań może mieć przemożny wpływ na szacunek do samego siebie, stosunki z ludźmi oraz karierę. Wprowadza pojęcie „Myślenie Pytaniami” – łatwy do stosowania system, służący do zmiany sposobu myślenia, działania oraz osiągania wyników. Marilee Adams wyjaśnia, jak za pomocą pytań możemy świadomie wpływać na przyszłość, obmyślając takie pytania, które najskuteczniej doprowadzą do celu.

NR 2 (37) LUTY 2008

 

Masz zawsze rację? To niedobrze... Równie złe jest dawanie pouczających rad innym i rozliczanie współpracowników, z założeniem, że się ma monopol naprawdę. Lepsze jest szukanie – i stawianie – inspirujących, prowokujących pytań, które rozmówcę naprowadzą na właściwy trop.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Audiobook - Czas to skarb - Jim Muncy
PREMIERA 23.01.2018
 
Niedokończony temat - Anne-Marie Slaughter
PREMIERA 25.01.2018
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


14865449

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie