Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



Pozycje archiwalne

Stephen R. Covey, Bob Whitman i Breck England
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach.
Cena: 39.90 PLN
Ilość stron: 138
Oprawa: Twarda
Format: 135 x 210
Rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-63773-17-5
nakład wyczerpany  

Kilka słów o...
Nikt wcześniej nie musiał stawiać czoła takiej rzeczywistości. Wielkie korporacje chwieją się w posadach. Ogromne gospodarki zdają się powstawać w ciągu jednego dnia. Dzisiejszy biznes to jak wędrówka rzeką o wartkim nurcie. Jak możesz osiągnąć przewidywalne rezultaty w tak nieprzewidywalnym świecie?

Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków.

Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad:
  • Bezbłędna realizacja.
  • Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy.
  • Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków.
  • Przekształcenie strachu w zaangażowanie.
Stephen R. Covey to międzynarodowej sławy autorytet w dziedzinie przywództwa, szkoleniowiec, pisarz, konsultant i współzałożyciel oraz wiceprzewodniczący zarządu FranklinCovey. Jest autorem 7 nawyków skutecznego działania, które magazyn „Chief Executive” określił jako najbardziej wpływową książkę z dziedziny biznesu w ostatnim stuleciu. Przez dziesiątki lat współpracował z prezesami i prezydentami, a także liderami korporacji oraz organizacji non-profit z całego świata.


Ta książka dała mi lepszy pogląd na to, jak należy postępować kierując organizacją, niż jakakolwiek inna książka z dziedziny zarządzania, którą przeczytałem. Wspaniale się ją czyta i łatwo dostrzec, jak jej zasady można wcielić w życie.
Clayton M. Christensen
Fragment/Recenzja:
 


 
1.08.2014r.

Numer: 33/2014 (1641)
autor: Rafał Pisera

Biznes w czasach zarazy

Indeksy giełdowe lecą w dół o połowę, ceny nieruchomości spadają o jedną czwartą, a 30 mln Amerykanów nie ma nagle pracy. W tak ekstremalnych warunkach amerykańskie banki musiały przeżyć ponad dwa lata. Na szczęście to tylko test, któremu rokrocznie poddawanych jest 30 największych instytucji finansowych w USA. Polscy przedsiębiorcy podobnym testom są poddawani codziennie. Rządzący nie dają im przecież żadnej gwarancji, że z dnia na dzień nie zabiją ich nowym przepisem albo nieoczekiwaną zmianą w prawie. Do właścicieli firm rękę wyciągnął ich biznesowy pasterz Stephen R. Covey. Magazyn „Time” zaliczył go do 25 najbardziej wpływowych Amerykanów współczesności, a z jego książek premier Donald Tusk uczył się, jak być asertywnym i skutecznym politykiem. Tym razem Covey przygotował poradnik o tym, jak prowadzić biznes w nieprzewidywalnej rzeczywistości.

1. Skup się na najważniejszych celach. Ci, którzy odnoszą sukcesy, kładą o wiele większy nacisk na „Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach”, Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England, Wyd. Studio Emka, 2014 przejrzystość celów i zaangażowanie członków zespołu w ich osiągnięcie.

2. Upewnij się, że każdy dokładnie wie, co należy zrobić. Odnoszący sukcesy angażują członków zespołu do określenia, w jaki sposób, według nich, można osiągnąć cele.

3. Monitoruj rezultaty.

Odnoszący sukcesy definiują środki, które doprowadzą do realizacji celów, a także wyrażają uznanie i nagradzają ludzi, którzy je stosują.

4. Regularnie podsumowuj działania. Odnoszący sukcesy prowadzą regularne, częste spotkania, na których rozliczają się wzajemnie z osiąganych wyników.


 
28.02.2013
Gazeta Ubezpieczeniowa

Jak przetrwać burzę i nie utonąć


Ten widok z zapartym tchem oglądali telewidzowie z całego świata. Pasażerski Airbus lecący z Nowego Jorku do Charlotte awaryjnie lądował na rzece Hudson. Gdy maszyna powoli tonęła, 150 pasażerów spokojnie stało na skrzydłach samolotu, czekając na ratunek. Dzięki doskonałej organizacji akcji ewakuacyjnej przez załogę, nikt tego dnia nie zginął.
Jak to się stało, że pasażerowie nie wpadli w panikę, którą znamy z filmów katastroficznych? Sekret tkwi w umiejętnościach komunikacyjnych załogi Airbusa i doskonałym zarządzaniu sytuacją kryzysową.

W biznesie również zdarzają się sytuacje, które grożą całej załodze zatonięciem. Katastrofy można uniknąć, jeśli organizacja potrafi skutecznie radzić sobie ze strachem.
O tym, jak prowadzić biznes w sytuacji zagrożenia, piszą eksperci z firmy doradczej Franklin Covey w swojej najnowszej książce Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach, która ukazała się niedawno nakładem wydawnictwa Studio Emka.
Autorzy opisali cztery zasady, od których zależy sukces w czasach kryzysu:
1) Bezbłędna realizacja
Zwycięskie firmy mają proste cele i stosują pomiar rezultatów. Wszyscy członkowie zespołu wiedzą, jaką rolę muszą spełnić, i starannie realizują swoje działania.
2) Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy
Niski poziom zaufania spowalnia twoje działania i podnosi koszty – zwłaszcza w czasie zamętu. Kiedy jednak poziom zaufania wzrasta, wszystko przyśpiesza, a koszty maleją.
3) Osiągać więcej mniejszą liczbą środków
W trudnych czasach każdy stara się osiągać więcej mniejszą liczbą środków, ale prawdziwe pytanie brzmi: „więcej” czego? Zwycięskie firmy skupiają się na staraniach o wartość, a nie tylko na wprowadzaniu ograniczeń.
4) Przekształcanie strachu w zaangażowanie
Nieprzewidywalne czasy wywołują stres i zmartwienia, co jest źródłem dekoncentracji, niepotrzebnego rozproszenia myśli, kiedy potrzeba szczególnego, całkowitego skupienia. Zwycięskie organizacje, chcąc chronić pracowników przed niepotrzebnymi stresowymi stanami, powierzają im wiarygodne misje, które realizują, przełożeni pozytywną energią, uzyskując oczekiwane rezultaty.

Książka posługuje się metaforą biznesu jako najtrudniejszego na świecie wyścigu kolarskiego Tour de France. Porównanie okazało się nie do końca szczęśliwe, biorąc uwagę niedawne przyznanie się Lance’a Armstronga do wieloletniego stosowania dopingu oraz jego dożywotnią dyskwalifikację. Armstrong dążył do zwycięstwa za wszelką cenę i ta strategia bardzo wiele go kosztowała. Wiemy też jednak, że w wyścigu brało udział wielu wspaniałych sportowców, którzy nie wybierali drogi na skróty. I od nich powinniśmy się uczyć, nawet gdy nie zawsze stawali na podium.
Książka Coveya, Whitmana i Englanda jest zwięzła, bogato ilustrowana rzeczywistymi studiami przypadków i boleśnie aktualna. Menedżerowie ze Stanów zmagają się z podobnymi problemami – kryzysu zaufania, spirali lęku, zawalenia nierealistycznych planów sprzedaży czy pozornej obojętności pracowników. Czy jest na to jakaś rada? Warto przeczytać.

Aleksandra Wysocka-Zańko
a.wysocka-zanko@gu.com.pl


 
22.02.2013

Autorka: Danuta Sass

Najwyższa forma motywacji

Dr Stephen R. Covey to pisarz, wykładowca, autorytet w dziedzinie przywództwa, współzałożyciel FranklinCovey Co i przedsiębiorca, którego nie trzeba przedstawiać naszym Czytelnikom. Jego książki często są przytaczane w CIO (m.in. „7 nawyków skutecznego działania” – magazyn Chief Executive określił jako najbardziej wpływową książkę z dziedziny biznesu w ostatnim stuleciu – czy „Zasady skutecznego przywództwa”), nawet w tym numerze są odniesienia do jego teorii. Niestety, „Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach. Jak zwyciężać w każdych warunkach” to ostatnia jego książka (zmarł w lipcu 2012 r.), której współautorami są także Bob Whitman, obecnie prezes FranklinCovey, i dr Breck England doradca m.in. w kwestiach planowania strategicznego, nazywany „architektem własności intelektualnej”. W dniu 1 marca 2013 r. odbędzie się premiera książki w Polsce.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
20 najważniejszych lekcji życiowych prawd - Hal Urban
PREMIERA 18.06.2019
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


20010243

 
1996 - 2019 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie