Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Richard Branson
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
Cena: 39.00 PLN
Ilość stron: 286
Oprawa: miękka
Format: 145x220
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-64437-10-6
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
***
21 maja 2016 r., podczas Warszawskich Targów Książki, zostały ogłoszone wyniki konkursu MY COMPANY CHOICE dla wydawców i autorów książek o tematyce biznesowej.

I miejsce
w kategorii Vademecum przedsiębiorcy otrzymała książka
„Like a Virgin” Richarda Bransona

***

Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę „Student”. W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. Dwa lata później powstało studio nagrań i Virgin Records stała się jedną z sześciu najlepszych wytwórni płytowych na świecie. Od tamtej pory Virgin Group rozwinęła się i obejmuje teraz ponad czterysta firm w ponad trzydziestu krajach. Branson jest jedynym człowiekiem na świecie, który od zera zbudował warte osiem miliardów dolarów przedsiębiorstwa w ośmiu różnych sektorach. Działając w ramach charytatywnego oddziału Virgin Group, Unite, pracuje nad rozwijaniem nowego podejścia do problemów społecznych i środowiskowych.

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York Times”, a następnie były cytowane na całym świecie od Indii aż po Australię i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestię światowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiągnąć sukces w biznesie.

Praktyczna wiedza, jaką Branson dzieli się z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. Like a Virgin to rady praktyka, który osiągnął sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać się w biznesie.


Inne książki tego autora:
Biznes do góry nogami wywrócony
39.00 PLN
   
Fragment/Recenzja:
 


 
12.05.2014r.

Odkryj dziewicze obszary biznesu

Jak skutecznie prowadzić biznes, osiągnąć sukces zawodowy i ostatecznie zostać milionerem?
Wszyscy, którzy oczekują prostych odpowiedzi na takie pytania, nie mają co sięgać po tę książkę. „Like a Virgin..." to z jednej strony biografia Richarda Bransona, założyciela i ojca sukcesu wytwórni płytowej Virgin oraz linii lotniczych o tej samej nazwie, a z drugiej - swoistego rodzaju przewodnik. Branson, jeden z najbogatszych przedsiębiorców na świecie, nie daje w nim recepty gwarantującej udany biznes, ale z historii geniusza i wizjonera biznesu każdy może wyciągnąć coś dla siebie. Autor wskazuje bowiem kierunek, w którym powinniśmy podążać, by zwiększyć nasze szanse na powodzenie w interesach, aleteżwwielu aspektach codziennego życia. Niemal każda strona tej książki zapisana jest cennymi radami, sprawdzonymi w praktyce przez ich autora. W książce odpowiada on na pytania, jakie zadają mu ludzie z całego świata w tysiącach przesyłanych mu listów i e-maili. Mieszkaj ący na Wyspach Dziewiczych (z ang. Virgin Islands) Branson z pewnością dziewicą w biznesie nie jest. Nigdy nie pracował dla kogoś, nie ukończył biznesowych studiów i nie kolekcjonował prestiżowych stypendiów. Rzucił szkołę i wziął się do wydawania gazety. Do wszystkiego doszedł sam, ciężko pracując już od najmłodszych lat. Jak sam twierdzi, moment, w którym zerwał z tradycyjną edukacją i nauką kolejnych schematów, był dla niego przełomowy, bo pozwalał wychodzić poza ustalone odgórnie granice. Łamał sztywne zasady biznesu, a przy tym nie bał się własnych marzeń. Stosował innowacyjne rozwiązania, bo - jak wielokrotnie podkreśla w książce -innowacja to jedyny sposób, by w dzisiejszych czasach się wyróżnić. Ale składników potrzebnych do przygotowania udanego biznesu jest znacznie więcej. Na ponad 350 stronach Branson zdradza te najcenniejsze.



 
01.05.2014r.

autorzy: Krzysztof i Maciej Jendrzejczakowie

Czy wyższe wykształcenie lub ukończenie szkoły biznesowej są niezbędne, by osiągnąć sukces?

Oczywiście, że nie. Lista wielkich świata biznesu, którzy nie mają dyplomu, jest bardzo długa. Są na niej m.in. tafcie postaci jak Steve Jobs, Mark  Zuckerberg czy Bill Gates. W pewnym momencie uznali oni bowiem, że studia tylko przeszkadzają w realizacji własnych planów.Podobnie było z Richardem Bransonem, który zakończył edukację na jeszcze wcześniejszym  etapie, bo w wieku 16 lat. Nie wyszedł na tym najgorzej. Już jego pierwsze przedsięwzięcie, gazeta „Student", odniosło spektakularny sukces. „Szkoły biznesu to wspaniałe miejsca, a jednak z perspektywy czasu jestem wdzięczny, że nigdy do żadnej nie chodziłem. Tak po prostu, formalna edukacja i ja nigdy do siebie nie pasowaliśmy" - przyznaje we wstępie do swojej książki „Like a Virgin" założyciel Virgin Group. W tym  niekonwencjonalnym poradniku pod znamiennym podtytułem „ Czego nie nauczą cię w szkole biznesu" nie tylko opisuje swoje początki, ale też dzieli się całą praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Nie brakuje tu również wskazówek życiowych, a także rozważań na temat kryzysu światowego czy podróży w kosmos. Chociaż sir Richard Branson nigdy nie pracował dla kogoś, jego rady przydadzą się nie tylko tym, którzy kierują przedsiębiorstwami. Bo tak naprawdę jest to książka dla każdego. A czyta się ją dosłownie jednym tchem!


 
29.04.2014r.

autor: Michał Wąsowski

Klucz do sukcesu w biznesie? Richard Branson: "ludzie, ludzie, ludzie", czyli 5 rad miliardera dla przedsiębiorców

Jego majątek to ponad 4 miliardy dolarów, a główna zasada, jaka przyświeca jego firmom, to mieć frajdę. Richard Branson pokazuje w swojej książce "Like a Virgin", że biznes nie musi być nudnym przeżyciem pełnym przeszkód. I przypomina wielu szefom to, o czym dzisiaj wielu już nie pamięta: że każdy biznes to ludzie, którzy go tworzą. Oto 5 rad od miliardera co robić, by odnieść w biznesie sukces i nie zwariować.

Richard Branson znany jest głównie z dwóch rzeczy: fortuny i luźnego podejścia do życia. Tej pierwszej dorobił się ciężką pracą, drugie miał w sobie od zawsze. Branson latał już balonem na gorące powietrze, a także próbował pobić rekord najszybszego przemierzenia Oceanu Atlantyckiego. Nie udało mu się, ale kilka lat później zdołał za to pokonać kanał La Manche w najkrótszym czasie w historii (1h 40 min) w pojeździe typu amfibia.

Od muzyki do linii lotniczych

Równie słynna jest jego marka Virgin, ktora zaczęła się od dystrybucji płyt muzycznych i wytwórni płytowej. To Branson i jego koledzy wypromował lub wydawał takie gwiazdy jak Genesis, Roy Orbison, Janet Jackson, Lenny Kravitz czy Mike Oldfield.

Dzisiaj Virgin to 400 firm na całym świecie, zajmujących się bardzo różnymi gałęziami biznesu: od muzyki, przez linie lotnicze, telefonię komórkową, aż do sieci siłowni. Majątek Richarda Bransona szacowany jest obecnie na ponad 4 miliardy dolarów, co daje temu 64-latkowi czwarte miejsce na liście najbogatszych Brytyjczyków.

Rady Bransona dla biznesmenów

Teraz w Polsce wyszła książka Bransona "Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu". To swoiste studium tego, jak blond-miliarder osiągał swój sukces. Oczywiście, Branson nie tylko opowiada o tym, jak udało mu się stworzyć Virgin, ale też daje wiele przydatnych rad zarówno początkującym, jak i doświadczonym przedsiębiorcom.

Jak więc robić biznes według założyciela Virgin, żeby odnieść sukces?

Całość artykułu można przeczytać tutaj>>



 
14.04.2014r.

WPROST
Autor: Szymon Krawiec

Kocha dziewicę, jest szalony i obrzydliwie bogaty. Richard Branson to właściciel grupy Yirgin (po angielsku dziewica), w której multimiliarder upchał ponad 400 spółek. Wśród nich wytwórnię płytową, linie lotnicze i telekom. Czwarty najbogatszy Brytyjczyk już raz debiutował w Polsce. Dwa lata temu próbował przekonać Polaków, żeby rzucili swoich starych operatorów i przeszli z telefonem do Yirgin. Ulicami Warszawy jeździł czerwony piętrowy autobus z logo brytyjskiego operatora. Pod koniec 2012 r. parę rundek po stolicy zaliczył nawet sam Branson. W towarzystwie długonogich blondynek spacerował ulicami, namawiając Polaków do korzystania z usług jego sieci.  Kilka dni temu znów się zrobiło o nim głośno. W księgarniach wylądował jego bestseller, w którym ekscentryczny 54-latek uczy żółtodziobów, jak założyć biznes i nie dać się zjeść konkurencji.

1. JEŚLI CIĘ TO NIE BAWI, NIE RÓB TEGO. Ludzie biznesu są jak malarze. Kiedy zakładasz ńrmę, to jakbyś miał przed sobą czyste płótno, które musisz zapełnić. I tak jak dobry malarz biznesmen musi, otwierając interes, dopilnować każdego szczegółu. Jednak w przeciwieństwie do dzieła sztuki praca nad biznesem nigdy się nie kończy. Poza tym niełatwo zamalować błędy.

2. BĄDŹ INNOWACYJNY
Stwórz coś odmiennego. Gdybyś zdecydował się wejść w zatłoczony już sektor, lepiej bądź gotowy na zaoferowanie takiej usługi, która zdmuchnie konkurencję.

3. DUMA Z PRZYNALEŻNOŚCI do pracy.
Nie ma nic smutniejszego niż słuchanie kogoś, kto przeprasza za miejsce, w którym pracuje. Duma jest przecież wyjątkowym źródłem wsparcia i oddania.

4. KIERUJ DZIĘKI UMIEJĘTNOŚCI SŁUCHANIA
Nigdy nie krytykuj ludzi otwarcie, nigdy nie trać panowania nad sobą i zawsze od razu chwal za dobrze wykonaną pracę.

5. BĄDŹ WIDOCZNY
Dobry przywódca nie tkwi za biurkiem. Rozmawiaj ze swoimi pracownikami i klientami przy każdej okazji, słuchaj tego, co ci mówią, dobrego i złego, i zgodnie z tym postępuj.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Myśl i bogać się. Orientacja na cel - Greg S. Reid
PREMIERA 11.04.2017
 
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść - Marty Neumeier
PREMIERA 28.04.2017
 


 
WYDAWNICTWOWSPółPRACA Z KSIęGARNIAMILOGOWANIE DLA PARTNERóW


12695004

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie