Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Diana Kander
Startup. Postaw wszystko na jedną firmę
Cena: 45.00 PLN
Ilość stron: 328
Oprawa: miękka ze skrzydełka
Format: 150 x 227
Rok wydania: 2015
ISBN: 978-83-64437-82-3
  
Kup na prezent

Kilka słów o...
JAK WPROWADZIĆ W ŻYCIE NOWY POMYSŁ,
GDY WSZYSTKO WISI NA WŁOSKU

Startup. Postaw wszystko na jedną firmę to więcej niż opowieść o wyrzekaniu się pokusy i walce o uratowanie firmy. Jest ta książka swoistą liną ratunkową rzuconą przedsiębiorcom, którzy chcą wdrożyć innowacyjny pomysł, ale nie za bardzo wiedzą jak. Zaczęli już coś nowego, lecz nie mogą nabrać oczekiwanego impetu.

Przedsiębiorcy, którzy radzą sobie w warunkach nowej ekonomii, swój sukces zawdzięczają stosowaniu nowej metody wdrażania innowacji. Startup. Postaw wszystko na jedną firmę uzmysławia, dlaczego cztery, przeczące intuicji zasady, różnią odnoszących sukcesy biznesmenów od tych, którzy tylko marzą o sukcesie.

Prawdopodobnie będziesz miał w życiu tylko jedną szansę, żeby postawić wszystko na jeden pomysł; odejść z pracy, przekonać współmałżonka, by ci pozwolił „osuszyć” wasze konto, i pójść za swoim marzeniem. Startup. Postaw wszystko na jedną firmę pozwoli ci przygotować się na ten decydujący krok i zyskać pewność, że dopiero wtedy przesuwasz wszystkie żetony na środek stołu, gdy masz największe szanse na wygraną. Bowiem ta książka daje ci wiedzę, jak znacząco ograniczyć ryzyko, jakim twój pomysł jest obarczony.


Nie bardzo wierzę, by ktoś trafił na książkę biznesową dla przedsiębiorców równie użyteczną, przy tym lekką i zabawnie napisaną, jak „Startup. Postaw wszystko na jedną firmę”. Diana Kander bardzo czytelnie obrazuje, na czym polega uruchamianie nowego przedsięwzięcia. W efekcie powstała książka, która pomaga skutecznie wprowadzić początkującego przedsiębiorcę na drogę do sukcesu.
TONY HSIEH dyrektor generalny Zappos.com oraz autor książki Delivering Happiness,
numer jeden na liście bestsellerów „New Jork Timesa”

To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stworzyć nowy produkt lub założyć firmę. „Startup. Postaw wszystko na jedną firmę” przekazuje trudne koncepcje biznesowe w sposób bardzo przystępny. Pomaga czytelnikom zrozumieć znaczenie wsparcia się na modelu biznesowym. Wyjaśnia to na przykładzie wyrazistej, zapadającej w pamięć historii.
STEVE BLANK wykładowca na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley,
Uniwersytach Stanforda i Columbia

Zbyt rzadko się zdarza, by książka biznesowa była tak pełna inteligentnych rad i jednocześnie tak zabawna.
JOHN JANTSCH autor Duct Tape Marketing i Duct Tape Selling

Mało jest lektur, od których nie można sie oderwać. Diana Kander stworzyła rzecz, która łączy wciągającą historię pełną wyborów, dylematów, kompromisów i problemów z rzeczywistymi doświadczeniami przedsiębiorcy. Dzięki narracji, ukazującej kulturę i ducha biznesu, opowieści o dumie, parciu do przodu i intuicji, czytelnik uczy się, jak stawiając wszystko na jedną kartę, z sukcesem wejść we własną przedsiębiorczość.
TED ZOLLER dyrektor Center for Entrepreneurial Studies,
Uniwersytet Karoliny Północnej, Chapel Hill

Gdyby było więcej takich książek jak ta, świat biznesu miałby się znacznie lepiej, a z pewnością byłby zabawniejszy. Mamy tu zachwycająco świeże spojrzenie na wymagania, jakie trzeba spełnić w podążaniu za swoją pasją – z dużymi szansami na powodzenie.

JAY BAER autor Youtility, bestsellera w rankingu „New York Timesa”

Fragment/Recenzja:
 


 
07.07.2015r.

Autor: Tomasz Bar

Temat przedsiębiorczości, m.in. startupów, sprawił, że z ciekawością sięgnąłem po tą pozycję.

Porady zawarte w publikacji Diany Kander przydadzą się zarówno osobom planujacym założenie firmy jak i właścicielom już istniejących firm, którzy mogą wnieść do biznesu mniejsze lub większe korekty.

Jednym z największych problemów początkujących przedsiębiorców jest brak kapitału na realizację pomysłu.
W ten sposób cześć nich odwleka decyzję o rozwoju do czasu zgromadzenia odpowiednich środków. W innych przypadkach środki są wydawane nim biznes zostanie dobrze przemyślany.

Jedną z kluczowych kwestii poruszanych w książce jest to że, Diana Kander pokazuje jak ważne jest odpowiednio wczesne upewnienie się, że nasz towar lub usługa, którą chcemy wprowadzić na rynek spotka się z pozytywnym odbiorem.

Autorka radzi stworzyć MVP czyli minimum viable product czyli produkt o podstawowej, mocno okrojonej funkcjonalności by przekonać się czy zaspokaja on potrzebę potencjalnych klientów.
Tzw. "problem migrenowy" to klucz do sukcesu w biznesie. Znalezienie go mocno przybliża nas do odniesienia sukcesu, gdyż trafiamy w prawdziwą potrzebę klientów.

Na plus mogę również wskazać samą formułę książki, która jest swojego rodzaju rewolucją. Dzięki formie powieści poradnik zyskuje na lekkości i bardzo dobrze się go czyta co nie jest takie oczywiste w przypadku literatury biznesowej.

Co istotne, nie można przeskoczyć o kilkanaście stron do przodu, gdyż tracimy wówczas cenne rady i sens wynikający z następujących po sobie porad.

Poker - czyli niezwykle trafne odniesienia do biznesu.
Owen - główny bohater książki siadając do gry w karty odkrywa jak wiele zasad można przenieść na pole biznesu. To ciekawe odniesienia zwłaszcza dla osób, które znają książkę „Sztuka Wojny” autorstwa Sun Tzu. Chłodna kalkulacja, nie podejmowanie zbędnego ryzyka, gdy nie mamy wystarczającej pewności, umiejętność odpuszczania przydają się tak w kartach jak i biznesie.

Podsumowując „START UP - Postaw wszystko na jedną firm” polecam każdemu.
Biznesowe doświadczenie autorki, forma powieści, i wiele cennych porad sprawiają, że jest to z pewnością pozycja warta lektury, która co ważne nie zestarzeje się przez wiele lat.



 
1.07.2015r.

Postaw wszystko na jedną firmę to lektura dla wszystkich, którzy chcą wprowadzić na rynek nowy produkt lub założyć firmę, a także dla tych, którzy zaczęli już działać, wdrożyli innowacyjny pomysł, ale nie mogą nabrać oczekiwanego impetu. Ta książka jest jak koło ratunkowe - omawia trudne koncepcje biznesowe w bardzo przystępny sposób dzięki prostemu i trafnemu porównaniu, do którego każdy z łatwością może się odnieść. Diana Kander zwięźle i sugestywnie przedstawione kwestie dotyczące startu w biznesie podaje w formie powieści. Precyzyjnie sformułowane rady dotyczą kilku podstawowych zasad startu w biznesie - przede wszystkim rozpoznawania potrzeb potencjalnych klientów i zbudowania oferty w sposób rozwiązujący u ich problemy.

Autorka pomaga czytelnikom zrozumieć znaczenie wykorzystania modelu biznesowego, wyjaśniając to na przykładzie wyrazistej, zapadającej w pamięć historii. Wchodzimy za kulisy pewnej początkującej firmy i dowiadujemy się, dlaczego jej właściciel, Owen Chase, stosujący tradycyjne podejście do biznesu, ma problemy z rozruszaniem jej i przebiciem się na rynek. Poznajemy go, kiedy dowiaduje się, że jeśli w ciągu najbliższych dziewięciu dni nie znajdzie sposobu na uratowanie swojej firmy, będzie musiał ją zamknąć i zwolnić wszystkich pracowników. Być może każdy z nas znajdzie się w sytuacji, w której będzie miał jedną szansę, żeby postawić wszystko na jeden pomysł i pójść za swoim marzeniem.

Przedsiębiorcy radzący sobie w warunkach nowej ekonomii, swój sukces zawdzięczają stosowaniu nowej metody wdrażania innowacji. Książka Kender uzmysławia, dlaczego cztery, przeczące intuicji, zasady różnią odnoszących sukcesy biznesmenów od tych, którzy jedynie marzą o sukcesie.



 
14.06.2015r.

Autor: Jan Bolanowski

Start up. Postaw wszystko na jedną firmę - czyli co ma poker do biznesu?

Co ma wspólnego prowadzenie biznesu z pokerem? W jednym i drugim przydaje się szczęście, ale wygrywają ci, którzy dokładnie analizują sytuację, minimalizują ryzyko i nie dają się ponieść emocjom. Takie wnioski płyną z książki Diany Kander "Start up. Postaw wszystko na jedną firmę".

W ostatnim czasie słowo "start up" jest w Polsce odmieniane przez wszystkie przypadki. Założenie własnej firmy dla wielu osób stało się sposobem na życie, a stosunkowo duża dostępność funduszy unijnych i prywatnych tylko podsyca ten trend. Niektórzy eksperci mówią już o startupowej bańce, a wiadomo, gdy bańka pęka – może zaboleć.

    "Statystyki są przerażające. Przytłaczająca większość początkujących firm upada. Nawet przedsiębiorstwa finansowane przez inwestorów zewnętrznych, tych najlepszych z najlepszych, aż w trzech przypadkach na cztery ponoszą klęskę" - czytamy we wprowadzeniu do "Start up. Postaw wszystko na jedną firmę".

Książka Diany Kander z założenia powstała po to, by świeżo upieczonym przedsiębiorcom oszczędzić bólu i rozczarowania z powodu upadku pierwszej firmy. Nie jest to oczywiście pierwsza ani ostatnia pozycja na ten temat. Na modzie na start upy chcą zarobić również wydawcy, i zapewne im się uda, sądząc po tym, że "Start up. Postaw wszystko na jedną firmę" trafiło na listę bestsellerów "New York Timesa".

Diana Kander jest specjalistką i praktykiem - sama zakładała i prowadziła firmy, a później zajęła się inwestowaniem i doradzaniem przedsiębiorcom. Ale to nie osoba autora wyróżnia tę pozycje na półce z poradnikami dla startupowiczów. Trzeba przyznać, że jak na książkę tego typu jest ona zadziwiająco strawna za sprawą prostego wybiegu. "Start up. Postaw wszystko na jedną firmę" to nie podręcznik, tylko powiastka z morałem - suche porady zostały opakowane w formę powieści o losach niezbyt sprawnego przedsiębiorcy, startującego w pokerowych mistrzostwach świata.

Niestety literatura dydaktyczna rzadko kiedy może pochwalić się wysokimi walorami artystycznymi. Tak jest i w tym przypadku. Historia jest średnio wciągająca, a nagromadzenie w dialogach złotych rad dla przedsiębiorców (i to wytłuszczoną czcionką) bywa męczące. Czytelnicy, niezainteresowani zakładaniem firmy mogą po lekturze czuć się zawiedzeni, natomiast przyszli startupowicze mogą czerpać z książki Diany Kander prawdziwą inspirację. I dobrze, bo to oni są grupą docelową tego produktu.


 

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Zaklęty krąg - Zbigniew Domino
PREMIERA 27.10.2017
 
Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty - John Perkins
PREMIERA 30.10.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


14441989

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie