Witaj Gościu!

Zaloguj
Zarejestruj
Książki w koszyku

Twój koszyk jest pusty
STRONA GŁÓWNA O NAS JAK KUPOWAĆ KONTAKT KLUB CZYTELNIKA 0
ZNAJDŹ KSIĄŻKĘ LUB AUTORA








 



BIZNES I EKONOMIA

Dr Chip Espinoza, Peter Miller, Curtis Bateman, Curtis Garbett
Milenialsi w pracy. 7 umiejętności, które powinni posiąść dwudziestokilkulatkowie, by móc pokonywać progi i bariery w życiu i pracy
Cena: 49.00 PLN
Ilość stron: 184
Oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
ISBN: 978-83-65068-03-3
  
Kup na prezent

Kilka słów o...

Oto jest wreszcie książka, która znakomicie pomoże młodym ludziom poruszać się w pracy wśród reguł ustanowionych przez wcześniejsze pokolenia i swobodnie omijać napotykane przeszkody.

Stephen M.R. Covey


Życie zawodowe jest zupełnie inne niż wszystko to, czego dotychczas dane Ci było doświadczyć. I nie chodzi tu o samą pracę, ale o to, że Twoi zwierzchnicy mogą się bardzo różnić od uznanych autorytetów napotkanych przez Ciebie w życiu do tej pory. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że wielu młodych ludzi w chwili podjęcia pracy doświadcza potężnego szoku kulturowego. Ta książka ma Ci pomóc w podejmowaniu wyzwań, które mogą się pojawić na Twojej drodze do obranego celu. Ona pomoże Ci posiąść umiejętności pozwalające świetnie sobie radzić w pracy. Wykorzystując wyniki wieloletnich badań, stworzyliśmy coś, co naszym zdaniem powinno się okazać być przydatnym w identyfikowaniu potencjalnych barier i przeszkód stojących na drodze Twojej kariery i sprawi, że w chwili napotkania wszelakich przeciwności będziesz wiedzieć, jak się zachować i co należy robić.

Chip Espinoza
kieruje programem psychologii pracy i organizacji na Concordia University Irvine. Jest ekspertem w dziedzinie różnic pokoleniowych występujących w świecie pracy. Z jego porad korzystają instytucje administracyjne, korporacje oraz organizacje non profit. Wśród jego klientów znajdują się takie koncerny takie jak Boeing, Microsoft i Schneider Electric, a także organizatorzy olimpiad specjalnych.

Chip Espinoza napisał kilka artykułów na temat przywództwa, jest też osobą, do której zwracają się agencje informacyjne, gdy trzeba skomentować jakieś fakty dotyczące tego, jak młodzi ludzie odnajdują się w zatrudniających ich firmach. Współpracuje z CNN jako ekspert w dziedzinie różnic pokoleniowych w pracy, oprócz tego występował w stacjach Fox News i CBS Radio, a jego wypowiedzi pojawiały się w wielu ważnych publikacjach. Dziennik „Economic Times” wymienił doktora Espinozę wśród piętnastu najważniejszych światowych liderów intelektualnych zajmujących się przyszłością rynku pracy.

***

Książka powstała dzięki wsparciu i we współpracy z firmą Deloitte.

Fragment/Recenzja:
 


 
25.04.2016

Co wścieka igreka

Zarządzanie Szefowie mieliby dużo więcej pożytku z młodych podwładnych, gdyby wreszcie zaczęli ich cenić

Autor: Mirosław Konkel

W najbliższej dekadzie reprezentanci pokolenia Y, zwani także milenialsami, będą stanowić około 75 proc. osób aktywnych zawodowo na świecie i zajmą większość stanowisk menedżerskich. To może zatopić gospodarkę i rynek pracy. Dlaczego? Takie pytanie zadaje tylko ktoś, kto nigdy nie słyszał, jacy są dzisiejsi dwudziestoparolatkowie. Zostań  wychowani bezstresowo i w przekonaniu o własnej wyjątkowości, co przekłada się na roszczeniowość i przeczulenie na punkcie swoich przywilejów i praw. Zarządzanie takimi podwładnymi jest trudniejsze niż wydojenie jednorożca. Ledwo zdobędą posadę, a już pytają o urlop. Ciągle trzeba ich pilnować, inaczej nie wyściubią nosa ze swoich smartfonów. Nawet nie próbują maskować arogancji i cynizmu. Odpowiadają za przekroczone terminy, kiepską jakość usług i złe traktowanie klientów. Chyba tylko za trzęsienie ziemi w Japonii nie można ich obwiniać. A teraz niespodzianka: wszystko, co dotychczas słyszeliśmy o igrekach, to bzdury. Stereotyp młodego, nielojalnego i leniwego pracownika nie wytrzymuje zderzenia z rzeczywistością, która wyłania się z badań.
- Po pierwsze, są grupą bardziej zróżnicowaną i lepiej wykształconą od poprzedniej generacji. Po drugie, dzięki cyfrowym  kompetencjom - inaczej niż ich rodzice i dziadkowie - potrafią zdobywać informacje bez pomocy jakichkolwiek autorytetów. Po trzecie, nie interesuje ich odbijanie karty zegarowej - swoją efektywność mierzą nie liczbą godzin wysiedzianych przy biurku, lecz tym, co faktycznie udało im się zrobić - wymienia Chip Espinoza, autor bestsellerowej książki „Milenialsi w pracy".

Duma i uprzedzenie
Wiele opinii o igrekach jest dla nich krzywdzących, a jeśli nawet czasem utarty pogląd znajduje potwierdzenie w faktach, nie wolno wszystkich przedstawicieli młodego pokolenia wrzucać do jednego worka. Pod tą opinią podpisuje się Krzysztof Kwiecień, dyrektor HR w Deloitte w Polsce i Europie Środkowej. Zwraca uwagę, że nikt jeszcze nie znalazł gotowej recepty, jak w pełni wykorzystać atuty milenialsów w biznesie i pracy. Wieliu natomiast stosuje najskuteczniejszy sposób na zmarnowanie ich talentów - okazuje uprzedzenia i lekceważenie.


Całość artykułu dostępna w numerze "Pulsu Biznesu" z dnia 25 kwietnia 2016r.

 
NOWOŚCI
ZAPOWIEDZI
Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki, służąc innym - Cheryl Bachelder
PREMIERA 12.09.2017
 


 
WYDAWNICTWOLOGOWANIE DLA PARTNERóW


13789375

 
1996 - 2017 © Wydawnictwo Studio EMKA.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Nota prawna  Polityka prywatności i pliki cookie